Zoeken

Hulp nodig?

Heb je toch nog hulp nodig of wil je iemand van het team spreken, neem dan contact op.
Klantenservice op dit moment gesloten.

Veelgestelde vragen

Hoe vraag ik een offerte aan?

Gebruik onze Online Offerte voor een vrijblijvende offerte. Je ontvangt de offerte direct per e-mail.

Leveren jullie groene energie?

We hebben verschillende keuzes voor groene elektriciteit en bieden je de mogelijkheid om het gasverbruik te vergroenen.

Bekijk onze producten

Hebben jullie een online portaal?

We maken het graag zo makkelijk mogelijk voor onze klanten en partners. Daarom kun je gebruik maken van Mijn SEFE Energy, de online klantomgeving waarmee je al je energiezaken zelf regelt.

Klik hier voor meer informatie.

Handleidingen meterstanden aflezen

Wil je weten hoe je de meter moet aflezen of hoe je meterstanden kunt doorgeven via Mijn SEFE Energy? Bekijk dan de handleidingen:

Meterstanden aflezen
Meterstanden doorgeven

Instellingen slimme meter

Wil je via de slimme meter meer inzicht in jouw verbruik? Dan kun je via Mijn SEFE Energy instellen dat de meterstanden elke dag automatisch worden uitgelezen. Ga hiervoor naar Mijn SEFE Energy en kies voor het menu onderdeel 'verbruiken'. Via het onderdeel 'Slimme meter instellingen' kun je de optie voor het dagelijks uitlezen aan of uit zetten.

Heb je vragen over meterstanden en/of verbruiken?
  • Een overzicht van de gefactureerde verbruiken kun je terugvinden in Mijn SEFE Energy op de pagina 'Verbruiken'.
  • Wanneer je vragen hebt over de meterstanden en nog geen afrekening heeft ontvangen, kun je contact opnemen met onze klantenservice via klantenservice@sefe-energy.nl of 0800 - 4297767.
  • Gaat het om meterstanden en/of verbruiken van een grootverbruik aansluiting, dan kunt je contact opnemen met de meetverantwoordelijke.
Ik heb een slimme meter. Moet ik dan nog steeds mijn meterstanden doorgeven?

Wanneer jouw gas- en/of elektriciteitsaansluiting beschikt over een slimme meter dan hoef je geen meterstanden door te geven, behalve wanneer wij hier om vragen. In dit geval ontvang je van ons een e-mail met het verzoek om de standen door geven.

Instellingen slimme meter

Wil je via de slimme meter meer inzicht in jouw verbruik? Dan kun je via Mijn SEFE Energy instellen dat de meterstanden iedere dag automatisch worden uitgelezen. Ga hiervoor naar Mijn SEFE Energy en kies voor het menu onderdeel 'verbruiken'. Via het onderdeel 'Slimme meter instellingen' kun je de optie voor het dagelijks uitlezen aan of uit zetten.

 

Wat gebeurt er met mijn meterstanden?

Op basis van de meterstanden wordt jouw werkelijke energieverbruik bepaald en op basis daarvan krijg je van ons de afrekening. Op de afrekening worden ook de meterstanden vermeld.

Waarom en wanneer moet ik de meterstanden doorgeven?

Er zijn verschillende momenten waarop wij jou om meterstanden kunnen vragen.

  • Start van de leveringsovereenkomst: om de overstap naar SEFE Energy af te kunnen ronden ontvangen wij graag per ingangsdatum van de overeenkomst de meterstanden. Deze worden ingediend bij de netbeheerder en doorgestuurd naar jouw huidige, vorige leverancier.

  • Opstellen afrekening: om ervoor te zorgen dat je een afrekening ontvangt voor het daadwerkelijke verbruik, vragen wij periodieke standen op. Op basis hiervan wordt de afrekening opgesteld.

Hoe kan ik mijn meterstanden doorgeven?

​Je kunt jouw meterstanden doorgeven via Mijn SEFE Energy (wanneer je bericht van ons hebt ontvangen waarin wij vragen de meterstanden door te geven).

Kan ik een kopie van een factuur ontvangen?

Facturen kun je heel eenvoudig bekijken en downloaden via Mijn SEFE Energy.

Hoe wijzig ik mijn betaalwijze?

Uiteraard is het mogelijk om jouw betaalwijze te wijzigen. Er zijn twee mogelijkheden:

  1. De betaalwijze staat ingesteld op overboeking, maar je wil via automatische incasso betalen. Dit kun je wijzigen via Mijn SEFE Energy 

  2. De betaalwijze staat ingesteld op automatische incasso, maar je wil via overboeking betalen. Dit kun je wijzigen via Mijn SEFE Energy 

Zodra wij de wijziging hebben verwerkt, ontvang je van ons via e-mail een bevestiging.
De betaalwijze kan niet met terugwerkende kracht verwerkt worden. De wijziging wordt toegepast vanaf de eerstvolgende factuur.

Mijn termijnbedrag is gewijzigd. Hoe kan dat?

Het kan zijn dat het termijnbedrag op jouw factuur voor januari 2022 anders is dan op de factuur voor december 2021. Hier kunnen verschillende redenen voor zijn.

Nieuwe overeenkomst

Heb jij een nieuwe overeenkomst met ons gesloten en gaat deze op 1 januari in? Dan kan het zijn dat de afgesproken tarieven en/of volumes anders zijn dan in de vorige overeenkomst. Dit kan dus zorgen voor een ander termijnbedrag. Ook de verandering naar een Vrij overeenkomst zorgt voor een ander termijnbedrag, omdat de tarieven voor dit type overeenkomst anders zijn.

Overeenkomst met variabele tarieven (Flexibel overeenkomst)

Variabele tarieven bewegen mee met de energieprijzen op de markt. De energiemarkten zijn continu in beweging. Door allerlei ontwikkelingen in het weer maar ook op politiek, sociaal en economisch vlak in Nederland, Europa en daarbuiten beweegt de gasmarkt omhoog of juist naar beneden. Jouw factuur kan daardoor per keer verschillen.

Energiebelasting

Het termijnbedrag bestaat niet alleen uit leveringskosten, maar onder andere ook uit belastingen en eventuele kosten voor de netbeheerder. Deze bedragen worden aan ons in rekening gebracht en belasten wij 1 op 1 aan jou door. Zijn deze tarieven gewijzigd, dan is het termijnbedrag ook anders.

Let op: maak je maandelijks het termijnbedrag handmatig aan ons over? Let er dan op dat je het bedrag op tijd aanpast. In december ontvang je de factuur voor januari.

Betaal je de facturen handmatig en heb je hier liever geen omkijken naar? Pas dan via Mijn SEFE Energy heel eenvoudig de betaalwijze aan naar automatische incasso.

Wanneer krijg ik te maken met een incassoproces?

Indien de facturen (termijnbedragen en afrekening) niet voor de vervaldatum worden betaald, dan is het mogelijk dat je te maken krijgt met incassokosten. Om dit te voorkomen is het dus van belang dat je de facturen op tijd betaalt.
Op Mijn SEFE Energy kun je de huidige status van jouw facturen inzien en de facturen downloaden.

Ik heb geen facturen ontvangen, alleen een betalingsherinnering. Hoe kan dit?

Het is mogelijk dat je de e-mail met in de bijlage de factuur (voor het termijnbedrag of de afrekening) niet in jouw reguliere e-mailbox hebt ontvangen. Je kunt dan controleren of deze in de map met ongewenste berichten of junk mail terecht is gekomen.

Mocht je de e-mail met de factuur niet kunnen vinden, dan kun je de factuur ook downloaden via Mijn SEFE Energy. 

Wat is een afrekening?

Op de afrekening vind je het verbruik over een bepaalde periode terug met de bijbehorende kosten. Naast de kosten voor het verbruik worden op de afrekening ook de kosten van het landelijke en regionale netbeheer, de energiebelasting en de btw over de betreffende periode weergegeven. De totale kosten van het daadwerkelijk verbruik worden verrekend met de door jou betaalde termijnbedragen over deze periode.

Hier kun je een voorbeeld van de afrekening vinden.

Via Mijn SEFE Energy kunt je jouw facturen downloaden en bekijken. 

Ik wil mijn afrekenmoment veranderen naar een andere maand. Kan dat?

Het wijzigen van het moment van afrekenen is afhankelijk van uw type aansluiting en uw situatie. Voor de exacte mogelijkheden kunt u contact opnemen met onze klantenservice via klantenservice@sefe-energy.nl of 08004297767.

Wanneer ontvang ik een afrekening?

Er zijn verschillende situaties mogelijk:

  • Ongeveer 12 maanden na de laatste, bij ons bekende, stand ontvang je van ons het verzoek om de actuele meterstanden door te geven. Op basis hiervan wordt de jaarafrekening opgesteld.
  • Bij de overstap naar een andere leverancier wordt op basis van de ontvangen eindmeterstanden de eindafrekening opgesteld.
  • Na ontvangst van de meterstanden, opgenomen bij een fysiek meetmoment door jouw netbeheerder, wordt de tussentijdse afrekening opgesteld.
  • Bij een verhuizing naar een ander adres. De standen die je noteert bij de sleuteloverdracht moet je aan ons doorgeven, zodat wij deze als startstand/eindstand kunnen verwerken.
  • Wanneer het Kamer van Koophandel nummer wijzigt moet een nieuwe overeenkomst worden opgesteld.
  • Sommige aansluitingen (grootverbruik) worden maandelijks afgerekend op basis van het daadwerkelijk verbruik. In dit geval worden de verbruiken de opvolgende maand in rekening gebracht.
Kan de hoogte van mijn maandelijks termijnbedrag aangepast worden?

Je kunt jouw maandelijkse termijnbedrag heel eenvoudig zelf aanpassen via Mijn SEFE Energy. Ontvang je facturen op basis van kwartaaltermijnbedragen of heb je meer dan 25 aansluitingen op het account, dan kijken wij graag samen met jou naar de mogelijkheden om het termijnbedrag aan te passen. Hiervoor kun je contact opnemen met de klantenservice via klantenservice@sefe-energy.nl of 0800-4297767.

Wanneer ontvang ik de factuur voor het termijnbedrag?

Maandelijks ontvang je van ons de factuur voor het termijnbedrag. Deze wordt voorafgaand aan de leveringsmaand verstuurd. Bijvoorbeeld: de factuur voor de maand juni ontvang je aan het einde van de maand mei.

Waar kan ik zien hoe het termijnbedrag is opgebouwd?

In de factuur voor het termijnbedrag vind je de specificatie waarin je kunt zien hoe het termijn bedrag is opgebouwd. Deze specificatie wordt maandelijks meegestuurd in de factuur.

Via Mijn SEFE Energy, bij het menu item ‘facturen’ kun je jouw facturen van het termijnbedrag en de specificatie hiervan inzien.

Wat is het verschil tussen een leverings- en correspondentieadres?

Leveringsadres: dit is het adres waarop wij gas en/of elektriciteit leveren.

Correspondentieadres: dit is het adres wat op al onze correspondentie wordt weergegeven. Denk hierbij aan het adres in de aanhef van de facturen. Dit adres wordt niet daadwerkelijk gebruikt om correspondentie naartoe te sturen. Deze ontvang je uitsluitend per e-mail op het bij ons bekende e-mailadres.

Hoe kan ik mijn contactgegevens wijzigen?

Je kunt jouw contactgegevens wijzigen via Mijn SEFE Energy, bij het menu-item 'Uw gegevens':

  • Contactpersonen wijzigen: via het menu-item 'contactpersonen' zie je een overzicht van de huidige contactgegevens. Deze gegevens kun je wijzigen door de betreffende contactpersoon aan te klikken. Via de oranje button 'wijzigen' kom je op de pagina waar je de wijziging door kunt geven. Als je de wijziging(en) hebt doorgevoerd en via de button heeft bevestigd, ontvang je per e-mail een bevestiging.
  • Contactpersoon toevoegen: je gaat hiervoor naar het menu-item 'Contactpersonen'. Via de button 'Toevoegen' kun je een nieuwe contactpersoon instellen. Als je de nieuwe contactgegevens hebt ingevuld en via de button heeft bevestigd, ontvang je per e-mail een bevestiging. Hierna kun je voor deze contactpersoon aangeven welke communicatie (contracten, facturen en/of kopie communicatie) hij/ zij dient te ontvangen. Hiervoor ga je naar 'Communicatie-instellingen'.
  • Communicatie-instellingen instellen/ wijzigen: via het menu-item 'Contactpersonen' zie je een overzicht van de huidige communicatie-instellingen. Hier kun je terugvinden welke communicatie naar welke contactpersoon en bijhorend e-mailadres wordt gestuurd. Door het plaatsen van een vinkje geef je per contactpersoon aan welke communicatie door hem/ haar ontvangen moet worden. Als je de communicatie-instellingen hebt ingesteld en via de button heeft bevestigd, ontvang je per e-mail een bevestiging.
Wat is een factuur voor een termijnbedrag?

SEFE Energy maakt periodiek een berekening van de verbruikskosten op basis van de volumes en prijzen zoals vermeld in jouw overeenkomst. De kosten voor dit verbruik worden verdeeld over twaalf maandelijkse bedragen: jouw termijnbedrag. Dit bedrag bestaat o.a. uit kosten voor verbruik van elektriciteit en/of gas, kosten van de landelijke en regionale netbeheerder, energiebelasting, opslag duurzame energie en btw.

De opbouw hiervan kun je terugvinden in de specificatie die wordt weergegeven in de factuur voor het termijnbedrag. Een voorbeeld van de factuur vind je hier. Via Mijn SEFE Energy kun je de facturen voor de in rekening gebrachte termijnbedragen downloaden en bekijken. 

Hoe kan ik mijn bedrijfsgegevens wijzigen?

Wil je jouw contactpersoon of factuuradres wijzigen? Dat kan via Mijn SEFE Energy. Hier kun je ook contactpersonen toevoegen of een wijziging doorgeven in de soort communicatie die iedere contactpersoon ontvangt.

Wil je de juridische gegevens, zoals Kamer van Koophandel nummer en/of tenaamstelling wijzigen? Dan moet er een nieuwe overeenkomst worden opgesteld, omdat de juridische entiteit wijzigt. Je kunt hiervoor contact opnemen met onze klantenservice via 088-4297767 of klantenservice@sefe-energy.nl.

Hoe kan ik de gegevens op mijn leveringsovereenkomst controleren?

Voor de ingangsdatum van de overeenkomst heb je van ons een e-mail met de ‘Bevestiging overeenkomst’ ontvangen. Hierin vind je onder andere het leveringsadres waarover het gaat, de looptijd en de leveringstarieven terug. Alle gegevens over jouw leveringsovereenkomst(en) kun je ook terugvinden op Mijn SEFE Energy

Waar vind ik het leveringstarief?

Het afgesproken leveringstarief vind je terug met Mijn SEFE Energy door naar het menu item ‘contracten’ te gaan. Hier worden de gegevens van jouw leveringsovereenkomst weergegeven.

Waar kan ik de looptijd van mijn overeenkomst vinden?

De looptijd van de overeenkomst kun je via Mijn SEFE Energy terugvinden bij het menu item ‘contracten’.

Waar vind ik een kopie van mijn leveringsovereenkomst?
  • Voor de ingangsdatum van de overeenkomst heb je van ons een e-mail met de ‘Bevestiging overeenkomst’ ontvangen. Hierin vind je onder andere het leveringsadres waarover het gaat, de looptijd en de leveringstarieven terug. 
  • Een kopie van uw overeenkomst kun je opvragen bij onze klantenservice, via 0800 - 4297767 of e-mailadres klantenservice@sefe-energy.nl.
Wat moet ik doen bij een verhuizing?

Ben je klant bij SEFE Energy en ga je verhuizen, dan kun je via Mijn SEFE Energy de verhuizing aan ons doorgeven. Log in op Mijn SEFE Energy en ga naar het menu-item 'Direct regelen'. Via het onderdeel 'Contractwijzigingen', 'Verhuizing doorgeven' kun je de wijziging doorgeven.

Verhuis je en stapt u over naar SEFE Energy? Vraag dan bij jouw huidige leverancier de einddatum van jouw contract op. Zo voorkom je dat je ongewild contractbreuk pleegt en een eventuele boete riskeert.

Hoe meld ik een nieuw pand/nieuwe aansluiting aan?

Nieuw pand; nieuwe overeenkomst! Wanneer je een nieuw filiaal opent of een extra pand betrekt, dan kun je als klant van SEFE Energy eenvoudig een nieuwe leveringsovereenkomst afsluiten voor dit nieuwe pand. Log in bij Mijn SEFE Energy en ga naar het menu-item 'Direct regelen'. Via het onderdeel 'Contractwijzigingen', 'Nieuw adres' aanmelden' kun je het nieuwe adres voor energielevering doorgeven.

Wil je elektriciteit gaan terugleveren?

Wil je elektriciteit gaan terugleveren? Dan kan dat bij SEFE Energy.

Je moet ervoor zorgen dat je jouw installatie (bijvoorbeeld de zonnepanelen) tijdig aanmeldt op www.energieleveren.nl zodat jouw netbeheerder op tijd na kan gaan of jouw aansluiting en meter geschikt zijn voor teruglevering.

Met een slimme meter krijg je maximaal inzicht in wat je op welk moment teruglevert. Je leest meer over deze voordelen op http://www.slimmemeters.nl. Mocht je nog geen slimme meter hebben dan kun je jouw netbeheerder vragen om jouw niet-slimme meter te vervangen door een slimme meter. Jouw netbeheerder kan je hier meer over vertellen.

De vergoeding voor het teruggeleverde volume (exclusief btw en energiebelasting) hangt samen met de actuele wet- en regelgeving en de door jou afgesproken terugleverprijzen in jouw leveringsovereenkomst en leveringsvoorwaarden voor jouw zakelijke energie. Voor een kleinverbruikaansluiting krijg je op basis van de actuele wet- en regelgeving voor een totaal teruggeleverd volume tot het door jou totaal afgenomen volume de leveringsprijs (exclusief btw en energiebelasting) als terugleververgoeding (dit heet salderen); voor het meerdere teruggeleverde volume is de in de leveringsovereenkomst vastgelegde terugleverprijs (exclusief btw en energiebelasting van toepassing. Daarnaast laat de huidige regelgeving voor energiebelasting ook saldering toe voor deze heffingen bij een kleinverbruikaansluiting; mits de energie die je teruglevert duurzaam is opgewekt, betaal je namelijk alleen energiebelasting over het saldo van het totaal door jou afgenomen volume en het totaal door jou geproduceerde volume. Extra informatie over terugleveren is ook beschikbaar op https://www.consuwijzer.nl/elektriciteit-en-gas/duurzame-energie/teruglevering-van-elektriciteit.

Hoe kan ik mijn leveringsovereenkomst voortijdig opzeggen?

Wil je de overeenkomst met SEFE Energy voortijdig beëindigen, dan kan dat via Mijn SEFE Energy. Log in bij Mijn SEFE Energy en ga naar het menu-item 'Direct regelen'. Via het onderdeel 'Contractwijzigingen', 'Opzegging doorgeven' kun je de opzegging doorgeven.

Ben ik gebonden aan een opzegtermijn?

Bij het voortijdig opzeggen van de leveringsovereenkomst geldt een opzegtermijn van 30 dagen Dit kun je terugvinden in onze algemene voorwaarden, die van toepassing zijn op de overeenkomst. Deze algemene voorwaarden kun je hier vinden. Al onze overeenkomsten verlopen van rechtswege op datum zoals overeengekomen in de overeenkomst.

Betaal ik een opzegvergoeding/boete?

Bij een voortijdige beëindiging van de overeenkomst kan een opzegvergoeding in rekening gebracht worden. De hoogte hiervan wordt berekend op het daadwerkelijke moment van opzeggen en vind je terug op de eindafrekening.

Hoe hoog is de boete/opzegvergoeding als ik voortijdig opzeg?

De hoogte van de opzegvergoeding is afhankelijk van een aantal factoren waaronder het moment van opzeggen, de resterende looptijd van de overeenkomst en het gecontracteerde volume. De exacte hoogte van de opzegvergoeding wordt dan ook bepaald rondom het daadwerkelijke moment van opzeggen en beëindigen van de levering en is terug te vinden op de eindafrekening.

Wanneer ontvang ik de eindafrekening?

Het ontvangen van de eindafrekening hangt samen met ontvangen van de eindstanden. Zodra deze bekend zijn wordt de eindafrekening opgesteld en via e-mail verstuurd.

Ik heb vorige week mijn opzegging doorgegeven, maar jullie leveren mij nog steeds. Hoe kan dat?

Zodra wij de opzegging in behandeling hebben genomen, ontvang je van ons een bevestiging. Er kunnen verschillende redenen zijn waarom de levering nog niet is beëindigd. Denk hierbij aan de opzegtermijn van 30 dagen en de eventuele aanmeldtermijn bij een andere leverancier. Om erachter te komen wat de exacte reden is, kun je contact opnemen met onze klantenservice via klantenservice@sefe-energy.nl of 0800-4297767.

Hoe meld ik een storing?

Wil je een storing melden? Neem dan contact op met het Nationaal Storingsnummer Gas en Stroom: 0800 - 9009 (gratis). 

Wat moet ik doen bij een storing?

Wat moet je doen als je een gaslucht ruikt en/of een gaslek vermoedt:

  • draai de hoofdkraan van de gasleiding dicht
  • open deuren en ramen
  • maak geen vuur
  • rook niet
  • doe lampen of elektrische apparaten niet aan of uit
  • bel het Nationaal Storingsnummer 0800-9009 en waarschuw de buren
  • ga naar buiten en wacht op de storingsdienst.

Is de elektriciteit geheel of gedeeltelijk uitgevallen?

Wordt de storing (kortsluiting) veroorzaakt door een apparaat:

  • schakel het apparaat uit en haal de stekker uit het stopcontact
  • vervang indien nodig de zekering in de meterkast en zet de groepsschakelaar weer terug
  • schakel, indien nodig, de aardlekschakelaar weer in.

Wordt de storing niet veroorzaakt door een apparaat of twijfel je waar de storing vandaan komt:

  • controleer of de aardlekschakelaar is uitgevallen
  • zet alle elektrische apparaten uit
  • informeer bij de buren of zij ook een storing hebben

Voor meer informatie kun je ook kijken op: www.gasenstroomstoringen.nl/

Hoe is mijn zakelijke energietarief opgebouwd?
Wat zijn netbeheerskosten?
Hoe stap ik over naar SEFE Energy?
Hoe kom ik in contact met de klantenservice van SEFE Energy?
Wat moet ik doen als ik geen gas meer gebruik en mijn contract met de netbeheerder (permanent) wil beëindigen?
Phishing: wat moet ik doen als ik een verdachte e-mail ontvang?
Wat is de Tijdelijke overbruggingsregeling tegemoetkoming energieprijzen kleinverbruikers 2022?
Geldt de Tijdelijke overbruggingsregeling tegemoetkoming energieprijzen kleinverbruikers 2022 voor iedereen?
Moet ik zelf iets doen om de tegemoetkoming in november en december te ontvangen?
Wat is een kleinverbruik elektriciteitsaansluiting?
Hoe wordt de Tijdelijke overbruggingsregeling tegemoetkoming energieprijzen kleinverbruikers 2022 vergoeding betaald?
Mijn termijnbedrag is lager dan € 190,- per maand. Krijg ik dan ook geld terug met de Tijdelijke overbruggingsregeling tegemoetkoming energieprijzen kleinverbruikers 2022?
Ik stap over naar een andere energieleverancier of ben pas overgestapt. Van wie krijg ik de korting van Tijdelijke overbruggingsregeling tegemoetkoming energieprijzen kleinverbruikers 2022?
Ik heb verschillende energieleveranciers. Van wie krijg ik de tegemoetkoming voor de Tijdelijke overbruggingsregeling tegemoetkoming energieprijzen kleinverbruikers 2022?
Wat is een kleinverbruik gasaansluiting?
Wanneer ontvang ik mijn jaarafrekening?
Hoe werkt het prijsplafond bij een vast contract?
Hoe werkt het prijsplafond bij een contract met variabele tarieven?
Mijn termijnbedrag is hoger, ondanks het prijsplafond. Hoe kan dat?
Moet ik vanwege het prijsplafond zelf mijn termijnbedrag aanpassen?
Hoe werkt het prijsplafond met blokverwarming?
Mijn energietarief ligt onder het prijsplafond. Wat betaal ik?
Hoe werkt het prijsplafond bij verschillende tarieven gedurende het jaar?
Ik stap in 2023 over naar een andere leverancier of ga verhuizen. Hoe werkt dat dan met het prijsplafond?
Ik heb zonnepanelen. Geldt het prijsplafond voor of na salderen?
Mijn vaste overeenkomst loopt in 2023 af. Hoe werkt dat met het prijsplafond?
Waarom zie ik de regeling prijsplafond als korting op mijn factuur?
Waarom is de korting vanwege het prijsplafond inclusief btw?
Mijn energietarief ligt onder het prijsplafond en toch is mijn termijnbedrag anders. Hoe kan dat?
Is het prijsplafond ook bedoeld voor grote ondernemingen?
Wat kan ik doen via Mijn SEFE Energy?
Wie is SEFE Energy?
Zijn er gebruikershandleidingen voor Mijn SEFE Energy?
Wanneer ben ik een grootverbruiker?
Is er een bedenkperiode voor zakelijke overeenkomsten?
Leveren jullie ook aan particulieren?
Ik kan mijn factuur niet betalen. Wat kan ik doen?
Hoe kan ik mijn verbruiksgegevens online bekijken?
Wat is jullie relatie met WINGAS GmbH?
opens in new window