We maken het graag zo makkelijk mogelijk voor onze klanten en partners. Daarom kun je gebruik maken van Mijn SEFE Energy, de online klantomgeving waarmee je al je energiezaken zelf regelt.
Klik hier voor meer informatie.
Facturen kun je heel eenvoudig bekijken en downloaden via Mijn SEFE Energy.
Er zijn verschillende situaties mogelijk:
Ben je klant bij SEFE Energy en ga je verhuizen, dan kun je via Mijn SEFE Energy de verhuizing aan ons doorgeven. Log in op Mijn SEFE Energy en ga naar het menu-item 'Direct regelen'. Via het onderdeel 'Contractwijzigingen', 'Verhuizing doorgeven' kun je de wijziging doorgeven.
Verhuis je en stapt u over naar SEFE Energy? Vraag dan bij jouw huidige leverancier de einddatum van jouw contract op. Zo voorkom je dat je ongewild contractbreuk pleegt en een eventuele boete riskeert.
Onze klantenservice kun je het beste bereiken via onze klantenservice contactpagina.
Via Mijn SEFE Energy kun je online uw energiezaken regelen. Je kunt meterstanden doorgeven, facturen bekijken, gegevens van contactpersonen wijzigen, locaties toevoegen en nog veel meer.
Bekijk hier de handleidingen:
Registreren bij Mijn SEFE Energy |
Video | |
Inloggen |
Video | |
E-mailadres wijzigen |
Video | |
Wachtwoord wijzigen/vergeten |
Video | |
Contactpersonen wijzigen |
Video | |
Bankgegevens wijzigen |
Video | |
Termijnbedrag wijzigen |
Video | |
Meterstanden doorgeven |
Video | |
Slimme meter instellingen aanpassen |
Video | |
Facturen bekijken en downloaden |
Video | |
Verbruikgegevens bekijken en downloaden |
Video | |
Locaties aan- en afmelden |
Video | |
Contractgegevens bekijken en aansluitgegevens exporteren |
Video | |