Hulp & Service Vind hier het antwoord op jouw vraag

Veelvoorkomende onderwerpen Vind meer informatie over jouw vraag

Hulp nodig?

Heb je toch nog hulp nodig of wil je iemand van het team spreken, neem dan contact op.
Klantenservice op dit moment geopend

Veelgestelde vragen

Hebben jullie een online portaal?

We maken het graag zo makkelijk mogelijk voor onze klanten en partners. Daarom kun je gebruik maken van Mijn SEFE Energy, de online klantomgeving waarmee je al je energiezaken zelf regelt.

Klik hier voor meer informatie.

Heb je vragen over meterstanden en/of verbruiken?
  • Een overzicht van de gefactureerde verbruiken kun je terugvinden in Mijn SEFE Energy op de pagina 'Verbruiken'.
  • Wanneer je vragen hebt over de meterstanden en nog geen afrekening heeft ontvangen, kun je contact opnemen met onze klantenservice via klantenservice@sefe-energy.nl of 0800 - 4297767.
  • Gaat het om meterstanden en/of verbruiken van een grootverbruik aansluiting, dan kunt je contact opnemen met de meetverantwoordelijke.
Kan ik een kopie van een factuur ontvangen?

Facturen kun je heel eenvoudig bekijken en downloaden via Mijn SEFE Energy.

Wanneer ontvang ik een afrekening?

Er zijn verschillende situaties mogelijk:

  • Ongeveer 12 maanden na de laatste, bij ons bekende, stand ontvang je van ons het verzoek om de actuele meterstanden door te geven. Op basis hiervan wordt de jaarafrekening opgesteld.
  • Bij de overstap naar een andere leverancier wordt op basis van de ontvangen eindmeterstanden de eindafrekening opgesteld.
  • Na ontvangst van de meterstanden, opgenomen bij een fysiek meetmoment door jouw netbeheerder, wordt de tussentijdse afrekening opgesteld.
  • Bij een verhuizing naar een ander adres. De standen die je noteert bij de sleuteloverdracht moet je aan ons doorgeven, zodat wij deze als startstand/eindstand kunnen verwerken.
  • Wanneer het Kamer van Koophandel nummer wijzigt moet een nieuwe overeenkomst worden opgesteld.
  • Sommige aansluitingen (grootverbruik) worden maandelijks afgerekend op basis van het daadwerkelijk verbruik. In dit geval worden de verbruiken de opvolgende maand in rekening gebracht.
Wat moet ik doen bij een verhuizing?
Hoe kom ik in contact met de klantenservice van SEFE Energy?
Wat kan ik doen via Mijn SEFE Energy?
opens in new window