Verhuizing doorgeven

Hulp nodig?

Heb je toch nog hulp nodig of wil je iemand van het team spreken, neem dan contact op.
Klantenservice op dit moment gesloten.

Ga je verhuizen? Geef het aan ons door

Ben je klant bij SEFE Energy en verhuist je bedrijf, dan is het belangrijk dat je dat aan ons doorgeeft. Dit is namelijk van invloed op de overeenkomst.

Verhuizen en overstappen naar SEFE Energy?

Verhuist je bedrijf en stap je over naar SEFE Energy? Vraag dan bij jouw huidige leverancier de einddatum van de overeenkomst. Zo voorkom je dat je ongewild contractbreuk pleegt en een boete riskeert.

Hoe geef je de verhuizing aan ons door?

Als bestaande klant geef je de verhuizing aan ons door via Mijn SEFE Energy.

Wil je overstappen naar SEFE Energy, vraag dan een offerte aan.

Heb je een vraag? Veelgestelde vragen

Wat moet ik doen bij een verhuizing?

Ben je klant bij SEFE Energy en ga je verhuizen, dan kun je via Mijn SEFE Energy de verhuizing aan ons doorgeven. Log in op Mijn SEFE Energy en ga naar het menu-item 'Direct regelen'. Via het onderdeel 'Contractwijzigingen', 'Verhuizing doorgeven' kun je de wijziging doorgeven.

Verhuis je en stapt u over naar SEFE Energy? Vraag dan bij jouw huidige leverancier de einddatum van jouw contract op. Zo voorkom je dat je ongewild contractbreuk pleegt en een eventuele boete riskeert.

Hoe meld ik een nieuw pand/nieuwe aansluiting aan?
opens in new window