Hulp & Service Vind hier het antwoord op jouw vraag

Veelvoorkomende onderwerpen Ontdek hier onze informatie over overstappen naar SEFE Energy

Onze handige service omgeving verzamelt alles wat je moet weten over het beheer van jouw zakelijke energie op één plek.

Bekijk enkele van onze meest voorkomende onderwerpen.

Hulp nodig?

Heb je toch nog hulp nodig of wil je iemand van het team spreken, neem dan contact op.
Klantenservice op dit moment gesloten.

Veelgestelde vragen Vragen over overstappen naar SEFE Energy

Hoe vraag ik een offerte aan?

Gebruik onze Online Offerte voor een vrijblijvende offerte. Je ontvangt de offerte direct per e-mail.

Hoe stap ik over naar SEFE Energy?

Je bent van harte welkom als klant bij SEFE Energy. Overstappen is eenvoudig en je kunt dit doen door online een offerte aan te vragen.

Er zijn twee situaties mogelijk:

  1. Je bent nu klant bij een andere leverancier en wilt graag overstappen naar SEFE Energy. Neem in dit geval ook contact op met jouw huidige leverancier om dit door te geven.

  2. Je hebt op dit moment nog geen leverancier en wilt voor het eerst energie afnemen.

    In beide situaties kun je klant worden bij SEFE Energy. De levering van energie loopt tijdens het overstappen gewoon door. Je ondervindt dus geen hinder van de overstap.

    Offerte aanvragen

Leveren jullie ook aan particulieren?

Helaas niet. Wij leveren alleen energie aan zakelijke afnemers.

Betaal ik een opzegvergoeding/boete als ik van een andere leverancier overstap naar SEFE Energy?

Bij een voortijdige beëindiging van de overeenkomst kan een opzegvergoeding in rekening gebracht worden. De hoogte hiervan is afhankelijk van meerdere factoren. Neem contact op met jouw huidige leverancier om te informeren of er een opzegvergoeding in rekening wordt gebracht en zo ja, wat het bedrag is. 

opens in new window