Hulp & Service Vind hier het antwoord op jouw vraag

Veelvoorkomende onderwerpen Ontdek hier onze informatie over voorwaarden en tarieven

Onze handige service omgeving verzamelt alles wat je moet weten over het beheer van jouw zakelijke energie op één plek.

Bekijk enkele van onze meest voorkomende onderwerpen.

Hulp nodig?

Heb je toch nog hulp nodig of wil je iemand van het team spreken, neem dan contact op.
Klantenservice op dit moment gesloten.

Veelgestelde vragen Vragen over voorwaarden en tarieven

Wat is het verschil tussen een leverings- en correspondentieadres?

Leveringsadres: dit is het adres waarop wij gas en/of elektriciteit leveren.

Correspondentieadres: dit is het adres wat op al onze correspondentie wordt weergegeven. Denk hierbij aan het adres in de aanhef van de facturen. Dit adres wordt niet daadwerkelijk gebruikt om correspondentie naartoe te sturen. Deze ontvang je uitsluitend per e-mail op het bij ons bekende e-mailadres.

Hoe kan ik mijn bedrijfsgegevens wijzigen?

Wil je jouw contactpersoon of factuuradres wijzigen? Dat kan via Mijn SEFE Energy. Hier kun je ook contactpersonen toevoegen of een wijziging doorgeven in de soort communicatie die iedere contactpersoon ontvangt.

Wil je de juridische gegevens, zoals Kamer van Koophandel nummer en/of tenaamstelling wijzigen? Dan moet er een nieuwe overeenkomst worden opgesteld, omdat de juridische entiteit wijzigt. Je kunt hiervoor contact opnemen met onze klantenservice via 088-4297767 of klantenservice@sefe-energy.nl.

Hoe kan ik de gegevens op mijn leveringsovereenkomst controleren?

Voor de ingangsdatum van de overeenkomst heb je van ons een e-mail met de ‘Bevestiging overeenkomst’ ontvangen. Hierin vind je onder andere het leveringsadres waarover het gaat, de looptijd en de leveringstarieven terug. Alle gegevens over jouw leveringsovereenkomst(en) kun je ook terugvinden op Mijn SEFE Energy

Waar vind ik het leveringstarief?

Het afgesproken leveringstarief vind je terug met Mijn SEFE Energy door naar het menu item ‘contracten’ te gaan. Hier worden de gegevens van jouw leveringsovereenkomst weergegeven.

Waar kan ik de looptijd van mijn overeenkomst vinden?

De looptijd van de overeenkomst kun je via Mijn SEFE Energy terugvinden bij het menu item ‘contracten’.

Waar vind ik een kopie van mijn leveringsovereenkomst?
  • Voor de ingangsdatum van de overeenkomst heb je van ons een e-mail met de ‘Bevestiging overeenkomst’ ontvangen. Hierin vind je onder andere het leveringsadres waarover het gaat, de looptijd en de leveringstarieven terug. 
  • Een kopie van uw overeenkomst kun je opvragen bij onze klantenservice, via 0800 - 4297767 of e-mailadres klantenservice@sefe-energy.nl.
Hoe meld ik een nieuw pand/nieuwe aansluiting aan?

Nieuw pand; nieuwe overeenkomst! Wanneer je een nieuw filiaal opent of een extra pand betrekt, dan kun je als klant van SEFE Energy eenvoudig een nieuwe leveringsovereenkomst afsluiten voor dit nieuwe pand. Log in bij Mijn SEFE Energy en ga naar het menu-item 'Direct regelen'. Via het onderdeel 'Contractwijzigingen', 'Nieuw adres' aanmelden' kun je het nieuwe adres voor energielevering doorgeven.

Hoe kan ik mijn leveringsovereenkomst voortijdig opzeggen?

Wil je de overeenkomst met SEFE Energy voortijdig beëindigen, dan kan dat via Mijn SEFE Energy. Log in bij Mijn SEFE Energy en ga naar het menu-item 'Direct regelen'. Via het onderdeel 'Contractwijzigingen', 'Opzegging doorgeven' kun je de opzegging doorgeven.

Ben ik gebonden aan een opzegtermijn?
Betaal ik een opzegvergoeding/boete?
Hoe hoog is de boete/opzegvergoeding als ik voortijdig opzeg?
Wanneer ontvang ik de eindafrekening?
Ik heb vorige week mijn opzegging doorgegeven, maar jullie leveren mij nog steeds. Hoe kan dat?
Hoe is mijn zakelijke energietarief opgebouwd?
Wat moet ik doen als ik geen gas meer gebruik en mijn contract met de netbeheerder (permanent) wil beëindigen?
Is er een bedenkperiode voor zakelijke overeenkomsten?
opens in new window