Neem contact op We helpen graag

Klantenservice op dit moment gesloten. Wat wil je doen?

Helaas is het klantenserviceteam momenteel niet beschikbaar. Als je een verzoek wilt indienen via een van de onderstaande opties, zal iemand van het team contact met je opnemen.

Hulp nodig? Veelgestelde vragen

Hebben jullie een online portaal?

We maken het graag zo makkelijk mogelijk voor onze klanten en partners. Daarom kun je gebruik maken van Mijn SEFE Energy, de online klantomgeving waarmee je al je energiezaken zelf regelt.

Klik hier voor meer informatie.

Hoe stap ik over naar SEFE Energy?

Je bent van harte welkom als klant bij SEFE Energy. Overstappen is eenvoudig en je kunt dit doen door online een offerte aan te vragen.

Er zijn twee situaties mogelijk:

  1. Je bent nu klant bij een andere leverancier en wilt graag overstappen naar SEFE Energy. Neem in dit geval ook contact op met jouw huidige leverancier om dit door te geven.

  2. Je hebt op dit moment nog geen leverancier en wilt voor het eerst energie afnemen.

    In beide situaties kun je klant worden bij SEFE Energy. De levering van energie loopt tijdens het overstappen gewoon door. Je ondervindt dus geen hinder van de overstap.

    Offerte aanvragen

Hoe kom ik in contact met de klantenservice van SEFE Energy?
Wat kan ik doen via Mijn SEFE Energy?

Klantenservice op dit moment gesloten. Contactinformatie

Helaas is het klantenserviceteam momenteel niet beschikbaar. Als je een verzoek wilt indienen via een van de onderstaande opties, zal iemand van het team contact met je opnemen.

Vraag het aan onze Klantenservice

Onze klantenservice is telefonisch te bereiken op maandag t/m woensdag van 09.00 tot 15.00 uur en op donderdag en vrijdag van 09.00 tot 13.00 uur.

Bezoek de servicepagina met informatie over vele onderwerpen

SEFE's sales activiteiten in Europa

SEFE Energy Nederland is een van onze vier retail organisaties in Europa.

Inschrijven nieuwsbrief
opens in new window