Bij SEFE Energy doen we er alles aan om uitzonderlijke service te bieden aan al onze zakelijke energieklanten dit. We bieden zakelijke energie op een eenvoudige, duidelijke en transparante manier.
Alles wat we doen wordt met professionaliteit en duidelijkheid benaderd, en we zijn altijd eerlijk over ons gedrag en onze normen en waarden. Zo kun je er zeker van zijn dat jouw zakelijke belangen in veilige handen zijn wanneer je jouw gas en elektriciteit bij ons onderbrengt.
Klanten eerlijk behandelen
We bieden toegewijde klantenondersteuning aan al onze klanten, hoe klein of groot hun zakelijke energiecontracten ook zijn. Ons klantenserviceteam behandelt elke klant op dezelfde manier en we streven ernaar de meest transparante energiedienst op de zakelijke markt te bieden.
We nemen dit zeer serieus en stimuleren dit bij al onze mensen.
Onze Think Like a Customer (TLC)-principes
Bij alles wat we doen, stellen we de klanten centraal. Daarom zijn we er zo trots op dat we een hoge klanttevredenheid en Trustpilot-scores hebben.
We hebben drie TLC-principes:
Houd het simpel
Onze communicatie is geschreven in begrijpelijk, accuraat en eenvoudig Nederlands, waarbij belangrijkere informatie de juiste aandacht krijgt. Concreet zijn onze leveringsovereenkomsten zo opgesteld dat duidelijk de startdatum, de einddatum en de toepasselijke kosten van de overeenkomst worden weergegeven, samen met alle andere belangrijke informatie.
Op onze maandelijkse facturen staat duidelijk de verbruiksperiode vermeld en wordt gebruik gemaakt van de meest actuele informatie. We geven ook een duidelijke uitleg van elke term die op de factuur gebruikt wordt.
Je kunt altijd rechtstreeks contact opnemen met ons klantenserviceteam, zonder tussenkomst van een callcenter. Zij behandelen jouw vragen behandelen en luisteren naar jouw feedback, die we gebruiken om de kwaliteit van de diensten die we leveren te verbeteren.
Als je ervoor kiest om over te stappen naar een andere leverancier, ontvang je van ons een schriftelijke bevestiging van de beëindiging, waarin duidelijk de datum vermeld wordt waarop onze overeenkomst met jou eindigt en welke acties er verbonden zijn aan de overstap.
Gericht op oplossingen
Onze teams zijn goed opgeleid en doen er alles aan om naar je te luisteren en jouw behoeften echt te begrijpen, zodat zij de vragen efficiënt kunnen afhandelen. En als iemand je in eerste instantie niet kan helpen, zoeken ze wel iemand die dat wel kan.
We zullen altijd proberen een oplossing te vinden die voor alle betrokken partijen werkt en we doen wat we hebben afgesproken met een ‘can do’-mentaliteit.
We zullen alles doen wat redelijkerwijs mogelijk is om jouw vragen en problemen snel op te lossen en ervoor te zorgen dat je regelmatig op de hoogte wordt gehouden van de voortgang.
Samenwerken
We doen het samen. Zou sturen we je bijvoorbeeld een herinnering wanneer je ons meterstanden moet sturen. En we kunnen je helpen als je niet weet hoe je de meterstanden moet aflezen. We hebben een online klantomgeving waar je heel eenvoudig inzage hebt in al jouw energiezaken.
Mocht je ergens hulp bij nodig hebben, dan bieden wij u ondersteuning en advies.
Gebruik onze Online Offerte voor een vrijblijvende offerte. Je ontvangt de offerte direct per e-mail.
Je bent van harte welkom als klant bij SEFE Energy. Overstappen is eenvoudig en je kunt dit doen door online een offerte aan te vragen.
Er zijn twee situaties mogelijk:
Je bent nu klant bij een andere leverancier en wilt graag overstappen naar SEFE Energy. Neem in dit geval ook contact op met jouw huidige leverancier om dit door te geven.
Je hebt op dit moment nog geen leverancier en wilt voor het eerst energie afnemen.
In beide situaties kun je klant worden bij SEFE Energy. De levering van energie loopt tijdens het overstappen gewoon door. Je ondervindt dus geen hinder van de overstap.
Offerte aanvragen
Helaas niet. Wij leveren alleen energie aan zakelijke afnemers.