Wat moet ik doen bij een verhuizing?

Bent u klant bij SEFE Energy en gaat u verhuizen, dan kunt u via Mijn SEFE Energy de verhuizing aan ons doorgeven. Log in op Mijn SEFE Energy en ga naar het menu-item 'Direct regelen'. Via het onderdeel 'Contractwijzigingen', 'Verhuizing doorgeven' kunt u de wijziging doorgeven.

Verhuist u en stapt u over naar SEFE Energy? Vraag dan bij uw huidige leverancier de einddatum van uw contract op. Zo voorkomt u dat u ongewild contractbreuk pleegt en een eventuele boete riskeert.

Hoe meld ik een nieuw pand/aansluiting aan?

Nieuw pand; nieuwe overeenkomst! Wanneer u een nieuw filiaal opent of een extra pand betrekt, dan kunt u als klant van SEFE Energy eenvoudig een nieuwe leveringsovereenkomst afsluiten voor dit nieuwe pand. Log in bij Mijn SEFE Energy en ga naar het menu-item 'Direct regelen'. Via het onderdeel 'Contractwijzigingen', 'Nieuw adres aanmelden' kunt u het nieuwe adres voor energielevering doorgeven.