SEFE ENERGY
Input string was not in a correct format.
Wij zien klachten als feedback en daarom als iets positiefs. Want mede hierdoor kunnen wij onze service en dienstverlening verbeteren. Ben je klant bij ons en heb je een klacht, verbeterpunt of ervaring die je wilt delen? We horen het graag.
Heb je een klacht of opmerking? Vertel het ons! We kunnen dan samen kijken wat er is gebeurd en een oplossing zoeken. We kunnen je het snelste helpen als je telefonisch contact opneemt met onze klantenservice. Het telefoonnummer is 0800-4297767. Geen mogelijkheid om te bellen of is het telefonisch niet opgelost? Stuur dan een e-mailbericht naar klantenservice@sefe-energy.nl waarin je een goede toelichting geeft op de klacht. We gaan dan snel met jouw klacht aan de slag om tot een goede oplossing te komen.
Heb je niet zozeer een klacht maar wel een vraag over facturen, meterstanden, gegevens wijzigen etc.? Kijk dan eens bij onze veelgestelde vragen of neem contact op met een van onze medewerkers. Wij helpen je graag. Je kunt ons bereiken via klantenservice@sefe-energy.nl of 0800-4297767.
Uitstekende service en kwaliteit staan bij ons hoog in het vaandel. We zijn daarom ook aangesloten bij De Geschillencommissie. Kunnen we de klacht samen niet oplossen of ben je niet tevreden met de oplossing? Dan kun je jouw klacht ook aanhangig maken bij deze onafhankelijke, externe instantie.Dat geldt ook voor klachten over de toepassing van het prijsplafond. Wij zijn aangesloten bij de Geschillencommissie Energie Prijsplafond.